Medlemslogin Opret profil

Tilmeld dig holdene her, hvis du et nyt medlem fra sæsonstart 2021.

Medlemmer på holdene tirsdag og torsdag (holdstart hhv. 18.5 og 20.5. fra kl. 18-21) frigives efter IPP-standarden: Kurset varer 16 timer og foregår over 6 aftener.

Medlemmer på onsdagsholdet frigives efter DGI-standarden (Havkajakroer 1). Her foregår frironingen over hele sæsonen (holdstart 26.5.2021 kl. 18-20), det vil sige, at dette er holdet for dig, der gerne vil have en mere langvarig og rolig introduktion.

Basisuddannelsen giver dig et brugerniveau, som sætter dig i stand til at færdes fortroligt og sikker langs kysten i lokalt og kendt farvand i sommerhalvåret (maj til oktober).

Dette kursus dækker basisuddannelse, indmeldelse i klubben og medlemskab i hele sæsonen. Efter endt basisuddannelse, overgår du til almindeligt klubhold på sammen aften, som du har taget din basisuddannelse.

Herefter kan du frit deltage i klubbens almindelige træningsaften på Køge Bugt, lån af klubbens kajak og udstyr. Du vil få mulighed for deltagelse i klubbens aktiviteter så som en- og flerdagsture samt deltagelse i svømmehalstræning i vinterperioden.

Instruktører
Tirsdag: Andreas, Claus Georgsen

Onsdag: Arne og Joan

Torsdag: Lotte, Annemette og Lars